Translate

teisipäev, 10. september 2013

10.09.13 MARIBOR

Täna oli meil siis võimalus külastada Maribori linna!. Hommikul sõime, jõime ja pesime nõusid. Seejärel sättisime ennast linnapoole. Linna on kuskil 30 km. Sinna viis meid Barbara, kes läks voodipesule järele. Maribori linnas käisime esmalt suures kirikus, seejärel siirdusime suurimasse parki, et ronida viinamarja kasvanduse mäe otsas olevasse kirikusse. Sinna me aga ei saanud, kuna ei leidnud õiget teed üles.

Istusime pargis ja kirjutasime infopunktist ostetud postkaarte kodustele. Peale seda kõndisime mööda vanalinna jõe äärde, et vaadata kas sealt ka mõni laev väljub. Ühe küll leidsime aga sellele peale minna ei saanud. Jalutasime siis mööda piki jõekallast ja nautisime vaateid.

Üle Maribori silla minnes läksime suurimasse kaubanduskeskusesse, et uudistada mis seal müügil on ja millised on hinnad. Paljud poed olid samad ja ka hinnad eriti odavamad ei olnud. Sõime jäätist ja uudistasime ka looma-ja toidupoes ringi.

Lõpuks vaatasime, et aeg oli juba nii pikalt edasi läinud, et otsustasime minna bussipeatusesse, et tagasi Frami sõita ja sealt koju. Frami jõudes tuli meile üks meesterahvas vastu ja tõi meid kohale.

Pakuti õhtusööki. Eelroaks nagu ikka oli supp- kõrvitsasupp ja praeks kodujuustu rulaad, jahust tehtud pirnikujulised snäkid ja ahjuliha porgandi ja värske salatiga. Peale söömist hakkas meil nõudepesu. Nõusi oli seekord ikka tõsiselt palju, kuna majas on ka külalisi. Pesime siis kuskil 2 tundi nõusid -neid aina kuhjus ja kuhjus. Tagatipuks on mul ka tõsine nohu niiet enesetunne pole ka just väga kiita.