Translate

reede, 13. september 2013

13.09 Tõbi

Hommik hakkas tavapäraselt. Tuli vahepeal välja et hommikusöögi lauas pakutav pesto ei olegi üldse pesto vaid hoopis purustatud kõrvitsaseemened, küüslaugu, kõrvitsaõli ja oliiviõliga, oh meie maitsemeeli küll, täiesti olematud vist ;) aga ikkagi maitseb hästi. Nõudepesuga on meil välja kujunenud see et mina leotan ja vahutan ja pesen ning Mariliis loputab, kuivatab ja paneb õigetele kohtadele. 

Teadaolevalt on Mariliis meil väheke tõbine ja kuna me siin jagame  voodit ja tuba siis täna hommikul ärgates avastasin et ka mina olen väheke haige. Barbara meil siin hoiab meid nagu omi lapsi ja varustab meid looduslike rohtudega.

Peale hommikusööki eemaldasime oma toast pisikud ehk koristasime oma toa. Seejärel mina magasin 1,5h ja Mariliis majandas siin midagi.

Peale väikest puhkepausi otsustasime ka kasulikud olla. Mina võtsin ette triikimise ja Mariliis asus pakkima herbe ehk tee segu. Tegime seda oma kolm tundi. Seejärel anti meile süüa ja pärast järjekordset nõudepesu tegelesin poniga. Täna oli ta juba päris tubli ja ei teinud rodeot sadula peale. Tubli väike Marsi.

Vahepeal kutsus Barbara meid aga põllule kõrvitsaid tooma. Läksime mööda metsarada ja põllult üles. Kuni jõudsime köögivilja põllule, seal avans meile järjekordselt imeline vaade. Maribor paistis ka, linnulennult sinna 20km. Korjasime kõrvitsad ning jätkasime oma toimetustega.

Õhtul koristasime ka ühe lahkunud pere toa. Tubade koristamine on nii kujunenud et mina koristan vannitoa ja Mariliis vahetab voodipesu ning puhastab põrandad. 

Õhtu tegime veel teed ja katsime hommikusöögiks laua.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar