Translate

laupäev, 7. september 2013

07.09 Kohale jõudmine

Nii asi ei hakanud juba hommikul hästi: pannkoogid kõrbesid põhja ja veekeetja läks läbi! OK see selleks, tegelikult ma sain hommikul ka Barbaralt meili kus kirjutas et peame ööbimise eest maksma umbes 1050€!! Heli (välissuhete koordinaator) aga ütles lepingut sõlmides, et majutuse peale läheb umbes 500€ ja et 600€ eest saame seal ringi uudistada. Kohale jõudes aga Barbara rääkis meile et see oli nii mõeldud et me maksame talle 1050€ ja siis sõidame koos ringi ja nemad näitavad meile Sloveeniat. Tegelikult ei oleks üldse probleemi olnud sellega kui me oleks seda kohe teadnud, et peame rohkem raha ise säästma, et siin niisama ka kulutada. Aga Barbara oli väga mõistlik ja uue nädalal räägime asjad uuesti läbi, vast saame ikka kaubale.

Aga jätkame sealt kus veekeetja katki läks: kodust seiklesin pool teed emaga ja teine pool teed õega bussijaama, sealt läks mu buss Tallinna ning edasi leenujaama. Lennujaamas sain kokku Mariliisiga kellega koos edasi läksime. Pagas kaalus meil mõlemal natuke alla 11kg (kerged tüdrukud) Tallinna lennujaamas ei olnud midagi erilist: hea, mugav, lihtne. Ootasime natuke ja saimegi juba lennule Helsingisse (12.00 saime pardale). Lennuk oli imepisike:
Sellel pildil on Mariliis juba rõõmsam aga lennujaamas raha asjadest kuuldes oli ta selline:
Helsingisse ikka jube lühike sõit, siis kui kustusid turvavöö tuled siis 5 minutit hiljem hakkas see uuesti põlema sest siis alustasime juba maandumist...

Helsingis viitsime ka natuke aega ning liikusime edasi Ljubljana lennule 16.15 hakkas pardale minek. Seiklesime natuke ja leidsime ka õige värava üles (palju suurem lennujaam kui Tallinna oma). Lennuk oli ka palju suurem (head pilti kahjuks ei saanud). Lennukis istusime Business Class-is ning hinnas oli ka light meal (väike pasta, salat, kukkel ning omal soovil jook, peale sööki pakuti ka kohvi/teed). Lennust sain mitu pilti (istusime akna all mõlemad)
Kodust sõitsin ka üle 17.10 :)

kõrgus 2700m, kiirus 533km/h, temperatuur 2C. Soome laht
kõrgus 10972m, kiirus 863km/h, temperatuur -51C. Slovakkia

Justkui nagu ehmunud et olengi kohal Ljublanas
Ljubljanas oli maandudes 30C. Lennujaamas otsisime oma pagasi üles ning seiklesime edasi transfeer bussiga rongijaama, kus saime varasemale rongile.
Rongijaamas

Meie rong

Kuna siin talus on vähe levi siis ei saanud me aga Barbarat kätte, et teatada varasemast saabumisest, kuid leidsime lõpuks nende talu tavatelefoni numbri ning saime nad kätte. Jõudsime tallu 23.30. Perekond rivistati üles: Barbara mees, nende poeg (10a) ning mehe vanemad, neil on ka 3a tütar aga tema on tööka nädalavahetuse tõttu Barbara vanemate juures. Kohe pandi supitaldrik ette ning söödeti kõhud korralikult täis. Supp on siin jah väheke teistsugune kui Eestis harjunud saama: kui supp on nuudli supp siis ongi supis ainult nuudlid ja mingisugune puljongivedelik, aga see-eest väga maitsev. Kuna neil oli ka töökas päev siis peale sööki läksime laiali. Tuba on väike ja armas: üks suur voodi, öökapid ja kummut, loomulikult on ka WC/vannituba.

Tänaseks aitab, lisan hiljem midagi kui meenub!

1 kommentaar:

1. Ps: "smuugeldasin" käsipagasi kontrollist, ema kaasa pakitud pizza läbi :) vähemalt saime peale seda kontrolli veel süüa.